Saturday, October 25, 2008

sekian lame x nulih..ari ni cam ade mood sket..hehehe..xpe la sket pon mood ye...jgn ko lari udah..act aku skang ngah keje..keje cikai2 je pon..cukup la nak wat mkn..huhuhu..even dah hampir seminggu stat keje tp mood SATU still ade..huhuhu..miss everything+everyone @ SATU..:(

ari senin nie jamuan raye SATU.dpt gak la invitation even dah hilang dr company dorang..hehhehe...segan lak aku nak g..hehehehe..biase la..lame udoh ninggal satu nih...
hmm...aku rase td byk je topik aku nak nulih..tentibe ilang lak..haih..ni yg tension nih...k la..aku nak g survey lens lak nih..pale pun dah pening2 pkai spek lame beno nih..alahan betol aku nih dgn spek..

k geng,daaa...c u in da next n3.:)
*p/s:gambo xde mood nak masuk n3 nih..hehhe..so tulisan semata2 yerk..

Wednesday, October 8, 2008

Penyakit M

da lame x nulih kat blog aku...penyakit M da dtg..so xleh nak buat ape la...nak cite psl raye mls, nak cite psl dah tanam anggur balik pon mls..xtau la nak cite psl ape..hehhe..

k la sume, kesimpulannya aku mmg nak nulih...hahha...daaaaa...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...