Wednesday, March 30, 2011

Berjangkit Wordless Wednesday (WW)

Sape ntah yg reka WW ni...cam x best je.tapi ikut jugak...hehe.


13 Feb 2011
21.26pm

Tuesday, March 29, 2011

Saya nak hadiah percutian di pulau.

Bestnye kalau dapat bercuti kat pulau....



Best kan? Best kan?
Tambah2 plak tgh tension skrg ni...mesti indah je tgk laut membiru....
Tapi skrg ni mcm musim tengkujuh je...nak cari maut la tu kalau pegi skrg....

Thursday, March 24, 2011

Maafkan daku.

Blog kesayanganku,

Sorry sbb dah lama mengabaikan kamu...minggu yang palingggggggggggggggggg bz..

Sejak dari jumaat (18.3.2011), langsung tak sempat jenguk blog...BW lagiiiiiiiiii la tak sempat lgsg.
Hari ni baru sempat tgk blog...sedih je...xtau la bile ade kesempatan utk update blog ni..ujung mggu sibuk dgn program lain lak....ni skrg dah kurang sihat, lagi la ssh...

Ni curi2 masa update tapi update pon duk crite psl bz bz bz....tak abih2 dgn bz kan....nak buek camno, dah kuli org ni terpaksa la kan...org beku cuti terpaksa la ikut....3 bulan keje tanpa bercuti, rase mcm................herghhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Thursday, March 17, 2011

Muhasabah diri



"Siapa yang banyak bicara, banyak pula salahnya;
siapa yang banyak salah, hilanglah harga dirinya;
siapa yang hilang harga dirinya, beerti dia tidak warak;
sedangkan orang yang tidak warak itu bererti hatinya mati. "

~Saidina Ali Abu Talib

Monday, March 14, 2011

Renungan.

Sabda Nabi saw:

"Janganlah kamu mempelajari ilmu untuk berbangga-bangga di depan orang berilmu dan berbalah dengan orang-orang yang kurang berakal fikiran dan untuk menarik perhatian orang kepada kamu iaitu supaya orang ramai meminati kamu. Barangsiapa melakukan demikian, nescaya ia disiksa di dalam api neraka."

Sesungguhnya manusia yang paling siksa pada hari kiamat ialah orang berilmu yang Allah tidak memberinya manfaat dengan ilmunya itu.

"Barangsiapa yang bertambah ilmunya dan tidak bertambah hidayatnya, nescaya bertambahlah kejauhan daripada Allah (iaitu ia bertambah jauh daripada rahmat Allah Taa'la)."





Sunday, March 13, 2011

:)

Yang tulus ikhlas
Ingin sekali sekala dirinya dibalas
Walau hanya dengan
Dakapan di angin lalu...

Monday, March 7, 2011

Sedih.

Sedih sgt bile tgk blog skrg...tak sempat lgsg nak update..nak tgk pon xde mase, inikan nak update..

Bz sungguh!

Ujung mggu plak agak bz jugak dgn part time...skrg alhamdulillah murah rezekit..so bersyukur sgt2..

Moga bertambah murah rezeki untuk dilimpahkan pada kedua ibu bapaku yg byk berjasa utk membesarkan aku..aminnnnn..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...